プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語で読書レポートを書いているのですが、 『彼女の最もすごいと思ったところは、何事にも積極的なところです。』をどのように書けばいいのかわかりません。
回答お願いします。

A 回答 (4件)

What I was astonished most in her character is acting positively

in anything.
    • good
    • 3
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2016/03/04 19:40

I think that she is the amazing in terms of being aggressive in everything.



こんな感じでいかがでしょうか。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2016/03/04 20:01

The most amazing thing about her is her being positive about anyt

hing.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2016/03/04 19:41

What I find the most great in her character is the constant aggre

ssiveness.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2016/03/04 19:41

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!