アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

浮かれてる場合じゃない を英語で言うと

A 回答 (4件)

There is no time to be overly excited.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you for your answer.

お礼日時:2017/01/12 14:33

This is not the case you get carried away.

    • good
    • 1

It isn't the time when you become lighthearted.

    • good
    • 0

Donald, it,s time to take her voice seriously

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!