アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

比較級、最上級
A diamond is more precious than any other jewel.

A diamond is the で始まるように書き換えるとどうなりますか?

A 回答 (3件)

学校文法の正解としては



A diamond is the most precious jewel of all. か
A diamond is the most precious of all the jewels. か。

Mt. Fuji is higher than any other mountain in Japan.
Mt. Fuji is the highest mountain in Japan.
のように最上級では名詞をつけて書き換えることが多いです。
    • good
    • 0

A diamond is the most precious among other jewels.

    • good
    • 0

A diamond is the most precious of all the jewels.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!