アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

google翻訳を利用しましたが変な文章になってしまいだめでした(泣)
中国語もしくは英語に直していただけないでしょうか?

こんにちは 初めまして
私は日本に住む田中と申します

こちらの製品についていくつか質問があります
こちらの製品を日本へ配送できますか?こちらの製品を日本へ配送できるのなら送料はおいくらかかりますか?こちらの製品の最小注文はいくつからですか?
私はあなたのご回答をお待ちしています

A 回答 (3件)

你好


我是日本在住的田中

关于这个制品我有一些问题想问
请问本制品可以运送到日本吗?如果可以需要多少运费?最少要满多少订单?
期待您的答复。
    • good
    • 2

Hi,



This is Tanaka and I live in Japan.
I have some questions in regards to this product.
Do you do international shipping, possibly to Japan? If so, how much would it be for the cost of shipping? Also, what is the minimum requirement quantity for the order?

I hope to hear from you soon.
    • good
    • 0

Hi,



I'm Tanaka , live in Japan.

I have some inquires about this product.
Could it be possible to ship to Japan? If possible , how much will the shipping cost to Japan? And is there any minimum order quantity?
I'm looking forward hearing from you soon.

Kind regards,
Tanaka
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!