プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語にしてください。

あなたわかってる?ハワイに泊まるのは高いです。私はあなたの家に泊まれると思ってた、だからホテルは予約してなかった。今からホテルをとったら、予算お~ばです。最初からホテルを予約するべきだったと思います。あなたの言ってる意味も理解してるよ。ワイキキの方がなんでもあるし、交通も便利だし色々私自身楽しむことができるもんね。。

A 回答 (1件)

いろいろな言い方があるとは思いますが、、、

Do you know how much it cost to stay in a hotel in Hawaii? I thought I could stay at your house, so I didn't reserve a hotel. If I change the plan now, it's over my budget. I know, I should have reserve a hotel in the first place. I understand what you mean, also, that is, Waikiki is much more convenient and I would enjoy the stay there.

などなど
    • 1