アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「日本の魅力について知ってほしい」は英語で
なんと言いますか?

A 回答 (3件)

I want to let you know about a great charm of Japan.

    • good
    • 1

I want you to know the appealing factors of Japan.

    • good
    • 3

I want you to know the charm of Japan.

    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!