dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

まだ幼かったけどその町の記憶が1番印象に残ってる

和訳お願い致します

A 回答 (3件)

既に和文です

    • good
    • 3
この回答へのお礼

英訳でしたすみません

お礼日時:2018/05/21 23:23

Even though back then I was still very young,


I remember the impressions[or memories] of the town more than anything.
or
the memories of the town remain quite strong in me.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2018/05/22 15:57

I remember how I lived in the town during my childhood

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2018/05/22 15:57

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!