dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

We are sorry to inform you that the itinerary you are trying to book has been denied by the airline, if you wish to book those flights you will have to do it directly with the airline. Your payment will be refunded shortly. We were waiting for you to answer a mail we previously sent you but got no response.

We are sorry about the inconvenience.

訳してほしい

A 回答 (1件)

スマホに翻訳アプリが入っていませんか?

機械翻訳はわりにいい加減とは言いますが、無料で使えるgoogle翻訳でも、このくらいの出来になります。
せっかくスマホを持っているのだから、翻訳アプリを活用してください。

google翻訳の結果

予約しようとしている旅程が航空会社によって拒否されたことをご報告いただきありがとうございます。ご希望の場合は、航空会社と直接手配しなければなりません。 あなたの支払いはまもなく払い戻されます。 以前あなたに送ったメールに返信するのを待っていましたが、返事がありませんでした。

ご迷惑をおかけして申し訳ありません。
    • 0