アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

As one of the most creative pioneers in modern Asian cuisine, Mr Leung is a visionary chef who perfectly blends modern Chinese concepts with classical provincial food. Leung’s interpretation of Chinese cuisine, with its contemporary approach to presentation, has won the praise of food critics around the world.

contemporary approach to presentationのところ、「presentation」ってどう理解したらよろしいでしょうか?

A 回答 (3件)

Presentation は、簡単に言えば「見た目」です。

この場合は、料理ですから「盛り付け方」、もちろんそれには食器も、彩も、切り方も、何もかも入ります。
    • good
    • 0

盛り付け

    • good
    • 1

盛りつけ。

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!