電子書籍の厳選無料作品が豊富!

これを英訳して下さい

A 回答 (3件)

I fell and hit my side rib in a bathroom of the Imperial Hotel main building. It hurts.



一点だけ説明すると、帝国ホテルにはbathroom は沢山あるのでthe bathroom としないほうがいいです。
    • good
    • 2

理由は後回しで、結論の「痛い」を先に言った方がいいです。


風呂・浴槽ならbathかbathtub、bathroomは「トイレ+浴室」

I have a pain in my ribs because of falling and hitting on the side of them in the bath at the Imperial Hotel Main Building.
    • good
    • 1

I fell in the bath at the Imperial Hotel Main Building and hit my

ribs and it hurts
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!