アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

duolingoという英語学習アプリの問題で分からない事があったので質問させていただきます。
空欄に入る語を選択して文を完成させます。
選択肢は四つあります。

問題 : I visit the (  ) with my mom every week.
選択肢 : zoo , hotel , bank , supermarket

supermarketを選んだら不正解になりました。
正解はzooでした。

どの選択肢も正解になりうると思うのですが、zooとその他の違いは何なのでしょうか?
宜しくお願い致します。

A 回答 (3件)

visitに対して当てはまる言葉で考えるとzooですかね。

他はvisitを使わないでgo toとかかなと。
    • good
    • 1

おそらく「visit」の意味を日本語で読み、理解しているため、ニュアンスが掴めていないのだと思います。



visit
definition from
American Heritage Dictionary Free - download from:
https://play.google.com/store/apps/details?id=co …

vis·it (vĭz′ĭt)
verb
vis·it·ed, vis·it·ing, vis·its
transitive verb
1.
a. To go to see or spend time with (someone); call on socially: visit friends.
b. To go to see in order to aid or console: visit the sick and dying.
c. To stay with (someone) as a guest.
d. To go to see in an official or professional capacity: visited the dentist; a priest visiting his parishioners.
2.
a. To go to see or spend time at (a place) with a certain intent: visit a museum; visited London.
b. To access (a website).
3. To occur to or occupy the mind of: was visited by a bizarre thought.
4. To consider or discuss: Has she visited that topic on her blog?
5.
a. To afflict or assail: A plague visited the village.
b. To inflict or impose: In the Bible, God visits his wrath on the sinful.
c. Archaic To inflict punishment on or for; avenge: The sins of the ancestors were visited on their descendants.
intransitive verb
1. To make a visit.
2. Informal To converse or chat: Stay and visit with me for a while.
noun
1. The act or an instance of visiting a person or place.
2. A stay or sojourn as a guest.
[Middle English visiten, from Old French visiter, from Latin vīsitāre, frequentative of vīsere, to want to see, go to see, from vidēre, to see; see weid- in the Appendix of Indo-European roots.]
    • good
    • 0

zoo bay 等等的要加the吧


知道这个人比较少的。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!