プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

()内に入るのはどれですか?

高校の授業で出された問題です。


[1]The cake is covered ( ) chocolate cream.
1:about
2:at
3:to
4:with

[2]The student called the library to try to find a couple of ( ).
1:information
2:informations
3:some of information
4:pieces of information

[3]Susie demanded that he ( ) given a refund.
1:be
2:is
3:were
4:would be

[4]
Is it important ( ) my students to practice speaking as well as writing
1:on
2:in
3:for
4:of

A 回答 (3件)

>Susie demanded that he ( ) given a refund.


は「Susie demanded that she ( ) given a refund.」ですね。
「Susie」は「女性」ですよね。
    • good
    • 0

[1] 4: with


[2] 4: pieces of information
[3] 1: be
[4] 3: for
    • good
    • 1

君は何だと思うの?

    • good
    • 3

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!