アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「ごめんじゃ済まない」
「監獄だけじゃ済まないぞ」

これって英語でどういいますか?

A 回答 (3件)

「ごめんじゃ済まない」


Sorry doesn't cut it.
http://www.google.com/search?q=%22Sorry+doesn%27 …

「監獄だけじゃ済まないぞ」
Jail time doesn't cut it (for what you did).
http://www.google.com/search?q=%22Jail+time+does …

参考URL:http://eow.alc.co.jp/%22doesn%27t+cut+it%22/UTF-8/
    • good
    • 0

You can't just say sorry/go to jail and get away with it.


Saying sorry/Going to jail is not going to solve the problem.
などもいかが。
    • good
    • 1

>「ごめんじゃ済まない」



 You should do more than just apologize.

>「監獄だけじゃ済まないぞ」

 It cannot be settled even if you are sent to prison.

 ご参考になれば・・・。



 
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!