アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

何をいってるか、わからなかったけど情熱的で素敵ですね!
を英文にしたいです!よろしくお願いします。

A 回答 (3件)

I could'nt understand you,but It's emotional!

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2016/08/21 14:42

I had no idea what he (she) said but it was very passioned and so

unded lovely.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2016/08/21 14:42

直訳すると


I didn't know what was being talked about, but they're passionate and it's nice, isn't it?
伝えたい意味によっては
Passionate is wonderful what you say though I did not understand it
Though I did not know what you say, passionate is wonderful
What are you saying , it is passionate and nice but I did not know



でもまたマルチ。
http://detail.chiebukuro.yahoo.co.jp/qa/question …
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!
すみません。私Yahoo!知恵袋で質問して回答こなかったのでこちらで同じ質問しました。

お礼日時:2016/08/21 14:42

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!