dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

14日まで住みたいので家賃は日割り計算で〜円払う というのはどう表現すればいいでしょうか?

A 回答 (4件)

I'd like to live there until the 14th, so ○○○(~) yen of rent will

aid by calculation by the day.
    • good
    • 0

「日割り計算で払う」は [pay on a per diem basis] と言います。

    • good
    • 4

I would like to move out my suit on ooo14th. Is it possible l pay

¥oo,ooo pro-rated rent from ooo 1st to ooo 14th?
    • good
    • 1

May I get paied in daily installments as I want to rent the room

until 14th?
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!