アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

学校に遅刻しそうになった俺は猛スピードで運転する自転車で遅刻の言い訳を思いついた

⓵友達と朝まで遊んでいたから
⓶夜遅く迄TVゲームで遊んでいたから
⓷母が熱を出したので寝ずに看病してたから

俺は決めた
(よしっ!⓷番だ)

そして学校に着いた俺に先生が
(何で遅刻したんだっ!)

俺は自信を持って言った

⓷番です!!!

質問者からの補足コメント

• すいません 英語に翻訳してください

忘れてました

A 回答 (3件)

While I was rushing to school riding my bike, I hit upon a few excuses for being late.

#1 I was hanging around with my friends all through the night.
#2 I lost myself doing video games till late at night.
#3 I had to take care of my mother in bed all night.

When I got to school, my teacher asked me why I was late.

Then I proudly said,... "It's number three!"
    • 0
この回答へのお礼

とても助かりました、ありがとうございます

一番ウソくさい言い訳だね。

• 0

あなたは何を聞きたいの❓

• 1