The team remained under the management of Fuji until April 1990 when Fuji sold their contracts. Bobby Heenan received the Barbarian and Slick merited the Warlord. The team was disbanded under their management change. Their names remained the same but their look and gimmick was changed as they no longer wore face paint.

どうかよろしくお願いします・・・。

A 回答 (1件)

ここで翻訳してみて、それでも分からなければ、質問されてもかまいませんが、この程度の機械翻訳の品質を判断出来なければ、ご自分で訳を求めるのは間違いで、だれか(多少)分かる方を経由するほうがその間違いを避けるためには重要です。

一語で意味が全く違ったり、反転する場合が有りますので。シロウトにとって、生兵法は怪我の元です。

http://www.excite.co.jp/world/text/

参考URL:http://www.excite.co.jp/world/text/
    • 0