dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

これを英訳するとどうなりますか?

恋人たち〔couple〕は沈みつつある太陽を眺めながらベンチに座っていた。

A 回答 (4件)

The couple sat on a bench, watching the setting sun.

    • good
    • 0

The couple were sitting on a bench, watching the sunset.

    • good
    • 0

忠実に訳すと、~ingの多い文になりますが意味は通ります。



Looking at the setting sun, the couple was sitting on the bench.
    • good
    • 1

The couple watched the sunset, sitting on a benche.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!