いちばん失敗した人決定戦

英語の問題です。
()に入る単語がわかりません。


1 the (w )hat is (s )like a cone.

2 a (g ) is coming out of the haunted (c ).

3 The old witch (f )on her (b )up into the sky.

4 It is late at (n ) now, since we can see (s )and the (m )in the sky.


わかる方ご回答宜しくお願いしますm(_ _)m

A 回答 (4件)

1 the (witch) hat is (shaped) like a cone.



2 a (ghost) is coming out of the haunted (castle).

3 The old witch (flies) on her (broom) up into the sky.

4 It is late at (night) now, since we can see (stars) and the (moon) in the sky.

ほぼ、#1さんのまるパクリですが、1の二個目のカッコ内は、Shapedでしょう。
    • good
    • 0

すみません、3の後の方の語をいれるのをわすれておりました。



broom (箒)です。
失礼致しました。
    • good
    • 0

1 the (white )hat is (slim・slender )like a cone.



2 a (ghost) is coming out of the haunted (cottage ).

3 The old witch (flew )on her (b )up into the sky.

4 It is late at (night) now, since we can see (stars )and the (moon )in the sky.

おそらく、これはテキストなどに載っている分と思われますので、それなしでは難しいのですが、思いついた語を載せました。
推測に過ぎませんので、ご覧になって適当に直して下さい。
(2の後の方は、condominium (分譲マンション)も思いついたんですけれど、それじゃおかしいですよね!(笑)
    • good
    • 0

1 the (witch) hat is (seen) like a cone.



2 a (ghost) is coming out of the haunted (castle).

3 The old witch (flies) on her (broom) up into the sky.

4 It is late at (night) now, since we can see (stars) and the (moon) in the sky.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!