アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

下記日本語を(翻訳機以外からで)英語にしてほしいです。

あなたはクラブのオーナーをやってるんですね
面白そうだから行ってみたいけど私の英語は本当にひどくて会話がほとんど成り立たない。でもいつかクラブの中見てみたいです。あなたは英語もスウェーデン語もスペイン語もできて本当に尊敬するしうらやましい。

A 回答 (1件)

You are an owner of the club, aren't you?

I want to go there because it is interesting,but I know my English is too poor to have a decent conversation.But someday I want to see in the club.
You can speak English ,Swedish and Spanish as well.So I really admire you and I'd like to do like you.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました