アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「日本でユーチューバーしたらどう?」

・・できればこちらの英語翻訳もおしえてください、宜しくお願いいたします

A 回答 (3件)

そんなイケメンに生まれたら 人生楽勝でしょう


Your life must be easy since you born to be this handsome.

日本でユーチューバーしたらどう
how about becoming a youtuber in Japan?
    • good
    • 1

訂正


How easygoing your life would be by attaching such an ikemen as yours?

Why don't you youtube in Japan?
    • good
    • 2

How easy going your life would be by attaching such an ikemen as

yours?
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!