アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください。

私はずっと忙しいから、海に行くことができないんだよね。でも、夏の海はあまりすきではありません。

A 回答 (7件)

I am busy so I can not go to the beach.


But I do not like the summer sea much.
    • good
    • 0

I have been busy so I don't know if I can go to the sea.


If anything,I do not like the summer sea very much.
    • good
    • 1

I'm so busy that I can't afford to go to the sea. Anyway I don't

sea so much.
    • good
    • 0

断りなので、相手に気遣う表現を。


①できない can not ではなく be not able to が良いのでは?
②あまり好きではないとすると do not like very much となるので、気が進まない程度で良いと思うし、そうするのが気が進まない程度で、あいまいな表現で、十分察すると思うけど。 be unwilling to do so. しかも、最初に、ごめんねと、謝罪を入れれば。
③そして、結びで、誘いに対するお礼の言葉を添えて。

Because I am busy, I am not able to go to sea. I'm sorry, I'm unwilling to do so. Thank you for your inviting.
    • good
    • 0

I'm always too busy to go to sea, but I don't like the


summer sea so much anyway.
    • good
    • 0

I got no time to go to the sea for always being busy. And from th

e beginning I don't like sea in the summer season that much.
    • good
    • 0

I have too little time available to go to the beach, you know.


But anyway summer coast doesn't appeal to me so much.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!