プロが教えるわが家の防犯対策術!

あなたには、おばあちゃんになっても友達でいたいと思う友達はいますか?
を英訳していただけるとありがたいです。
宜しくお願いします。

A 回答 (4件)

Do you have any friends who let you think that you will keep a good relatuonship until you become an old woman?



英語と日本語の表現は本当に違います。
限りなく、直訳してみました。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2017/10/12 23:57

Have you got any friend you want to go on being friends with stil

l when you have become a grandmother?
    • good
    • 0

Do you have any friends [who] you want to keep friends with into

your old age?
    • good
    • 0

Do you have any friends who would like to be friends even if you

become a grandmother?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!