アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください!
「病院の先生から手術勧められたけど断っちゃった。(だって体に傷跡残るの嫌だから)」
翻訳機などの使用は避けてください!
()のは出来るなら訳して欲しいです!

A 回答 (3件)

My doctor referred me for surgery. But I refused it. (I hate any

visible scars, you know.)
    • good
    • 0

A doctor recommended an operation to me but I declined it. Becaus

e I do not want scars remaining on my body
    • good
    • 1

My doctor recommended me to have an operation but I refused as I

do not want to have any operation scar on my body.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!