Read each conclusion below and write a deteil or event that supports that conclusion. 1.Galileo discovered the moon was different from what others had thought. 2.Galileo was like a pioneer at that time in history. 3.Galileo was worried people would think he was crazy because of his many ideas. 4.Galileo no longer cared or worried about the Churchs feelings toward him. 5.With the new Pope,the Church no longer supported Galileo. Apply What conclusion can you draw about how Galileo felt as he neared the end of his life? Give two details that support your conclusion above.

A 回答 (1件)

何を質問されたいのか分かりませんが、日本語の訳が欲しいなら、以下のエクサイトの翻訳サイトに英文を入力すると、かなりいい加減ですが、それらしい訳を出してくれます(この機械翻訳を、「翻訳」と称して、自分が訳したような顔で回答する人が最近多いです。

大体の処は、これは課題問題です。

下のガリレオについての記述を読み、そういう記述になる根拠を述べよ、という問題です。
  1)当時の人が考えていたのとは違うことを「月」について彼は発見した。
  2)彼は歴史上、当時のパイオニアの類だった。
  3)彼はアイデア豊富で、その故、人々が彼を狂人と思わないかと気にしていた。
  4)彼は、カトリック教会が彼をどう考えようと、もはや意に介さなくなった。
  5)教皇が代わると、カトリック教会は、もはや彼を支持しなくなった。
  などという内容です。この下に回答の注意や、追加の問いがあります。

自分で課題を解いてください。

参考URL:http://www.excite.co.jp/world/text/
    • 0
この回答へのお礼

buji ni musume no syukudai mo owari mashita domo arigato gozaimsshita