アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

毎度お世話になります。

海外サイトで購入した商品の交換をしてもらっている最中なのですが
こちらから送ってかなりの日数が経つのに、まだ向こうから送ってきてくれません。
そこで・・・

交換品は、いつになったら届きますか?
何日くらいかかるかおしえてください。

という英文を送りたいので
英文にしてください。

A 回答 (3件)

I would like to know the arrival date of the replacements.
I would also like to know how many days it takes for delivery.

I am looking forward to receiving your early reply.
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました。

>>交換品は、いつになったら届きますか?

>>何日くらいかかるかおしえてください。

I am still waiting to receive the replacement.
Please let me know how many more days you need to prepare and send it.

とか。
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございます。
NO.1さんとNO.2さんの英文はちょっと違うんですね。
どちらがわかりやすい英文なんでしょうか?

Would you tell me when I can receive the exchange commodity from your side?
Please notify me how long it would take for my package to reach my place.
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました。