( )に入る最も適切な語句を(1)~(4)から選びなさい

1,Betty's understanding of Japanese is far ( )parfect.
(1)from (2)by (3)of (4)without
2,Ayako's on a diet. She ( )any meat.
(1)hardly doesn't eat (2)hardly never eats (3)hardly ever eats (4) doesn't eat hardly
3,Where ( ) earth have you been for so lomg?
(1)over (2)in (3)under (4)on
4,Never ( ) seen so much snow.
(1)the children (2)have the children (3)the children have (4)the children had

A 回答 (1件)

1,Betty's understanding of Japanese is far ( )parfect.

(1)from
ベティーの日本語の理解は決して完全ではない。

2,Ayako's on a diet. She ( )any meat.
(3)hardly ever eats
綾子はダイエットしている。彼女はまずほとんど肉は食べない。

3,Where ( ) earth have you been for so lomg?
(4)on
一体こんなに長くあなたはどこにいたんですか?

4,Never ( ) seen so much snow.
(2)have the children
その子供たちは、そんなにたくさんの雪を全く見たことが一度もなかった。
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございます。
日本語訳も大変参考になりました。