ショボ短歌会

外国銀行の口座解約をする時に現地での会話で表現致したく、
How long days until I would be able to confirm the rereciept of money? を考えてますが、適切な英文をお願い致します。

質問者からの補足コメント

  • どう思う?

    How many days will it take until ~?という構文があるなら
    How many days will it take until I can confirm the receipt of money? いかがでしょう?

      補足日時:2015/07/03 13:49

A 回答 (5件)

How many business days do I have to wait to confirm the receipt o

f money?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

早速ご回答いただきありがとうございました。
do I have to wait to confirm 勉強になりました

お礼日時:2015/07/03 14:19

or its another my answer.


You wrote a few sentences in Japanese.

How long does it take to my deposit confirmation (in Japan)?
    • good
    • 0

I'm sorry I misread your question.



How long does it take to confirm my money transfer?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。会話が苦手なので短い表現も助かります。

お礼日時:2015/07/08 15:42

Hello nice to meet you.


The following sentence is an example of your question.
God bless you!

How long does it take to close a my bank account?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。助かります。

お礼日時:2015/07/08 15:43

>How many days will it take until I can confirm the receipt of money? いかがでしょう?



申し分の無い表現です。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。自信がつきました。

お礼日時:2015/07/08 15:43

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!