プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

至急!I love this country which can make friends with anyone immediately
この文はおかしい?

誰とでもすぐに仲良くなれるこの国が大好き
の正しい英訳を教えてください

A 回答 (3件)

I love this country which can make each other be friends immediately.


(参考)
I love this country where I can get along quickly with anyone.
    • good
    • 0

I love this country because you can make friends with anyone righ

t away.
    • good
    • 1

I love this country in which we can make friends with anyone imme

diately.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!