アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

この文章を訂正して欲しいです。

「この文章を訂正して欲しいです。」の質問画像

A 回答 (4件)

1. What an expesive perfume she uses!


2. What many girls Mike dates with!
3. What is (there) in this box?
4. How slow the boy runs!
5. What a lovely day!
6. How beautifully you sing!
7. What and where did you get?
8. Wash yourself, everybody. または、Wash them, everybody.
    • good
    • 0

しっかり復習してね(^_-)-☆


https://eitopi.com/gimonshi-eigo
    • good
    • 1

THE 宿題よね。


聞くところ間違っとるわ
    • good
    • 2

自力でやらない宿題に、いったいどれだけの意味があるのだろうか・・・


せめて少しは自分で努力しろよ・・・
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!