プロが教えるわが家の防犯対策術!

「私の家族は父と母と姉の4人です。」
My family is four people of, a father, a mother, and an eldre sister.

これで合ってますか?と塾の先生に聞いたところ
My family is four , father, mother, and an eldre sister.
と直されました。

ただ母親(英語は一般常識レベルです)は
おかしいのではないか・・・と言うので困っています><

My family is four people of, father, mother, and aneldre sister.
これが正しいのでしょうか?

回答お待ちしております。

A 回答 (4件)

My family consists of four people, father, mother, big sister and

myself.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます^-^

お礼日時:2012/04/26 21:05

We are a family of four. Our family members are my father, my mother, my older sister and me.



There are four people in my family. They are my father, my mother, my older sister and me.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

お礼が遅くなってしまい、すみませんでした><

ありがとうございます^^

お礼日時:2012/04/26 21:06

塾の先生のはしっくりこないなぁ。



次のいずれも、英語的に普通の表現ですよ。

There are four members in my family, father, mother...

I'm from a family of four, including myself.

We are a family of four.

There are four people [members] in my family.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2012/04/24 18:29

わたしなら



My family is with four people,father,mother,elder sister and myself.

とします。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます^^

お礼日時:2012/04/24 18:29

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!