プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

どなたか英語にして下さい!!

次会える保証なんてどこにもない。
だからこの機会を逃したくない。


お願いいたします!!

A 回答 (4件)

There is no 100 percent chance that we meet again, so I don't want to miss this opportunity.



ちょっと堅苦しいかもしれませんが、、
    • good
    • 1

There is no guarantee to be able to meet you (us) again..


Therefore I do not want to miss this opportunity.(indeed).

あたりではないでしょうか。
    • good
    • 1

I don't want to miss the chance because we never know if we can m

gain.
    • good
    • 0

There is absolutely no guarantee that we will meet again.


I therefore don't want to miss this opportunity.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!