dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

「私は連絡がまめじゃないの。でもこれからは早くメールを返す努力をします。」

A 回答 (3件)

I'm not the kind of person who is quick to respond.


But from now on I try to reply mails as quickly as possible.
    • good
    • 1

I'm not a person who keep in touch with frequently,


but I effort to reply your mail as soon as possible from now.
    • good
    • 0

I'm not a good correspondent but from now on, I'd like to respond to your mail more quickly and diligently.



以上でいかがでしょうか。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!