dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

Take three of these tablets three times a day
この錠剤と日本語訳になっておりますので種類は一種類なんだと思われます。
もしA、Bと2種類の錠剤がありそれぞれ3錠ずつ1日3回
つまり一回につきA、B合わせて6錠飲む場合の英訳はどのようになりますでしょうか。

A 回答 (4件)

Take 3 tablets of each medicine three times daily.

    • good
    • 0

Take 3 pills (or tablets) of each A and B (at a time), 3 times per (or a) day.


Take 3 pills (or tablets) of each A and B (at a time), 3 times daily.
    • good
    • 0

Take three of each tablets three times a day.

    • good
    • 1

Take three tablets A and three tablets B each three times a day.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!