電子書籍の厳選無料作品が豊富!

テニスの大会にいってきました。

負けたけど、すごく楽しかったです。


↑この文章を英文に直して下さい。

お願いします!!

A 回答 (4件)

I went to a tennis meeting. I lost the match, but I had a very g

ood time.
    • good
    • 0

I participated in a tennis tournament.



I lost but really enjoyed the game.
    • good
    • 0

I've just gone in for a tennis competition.


I lost my game but it was so delightful.
    • good
    • 1

I went to a tennis tournament.


Though I lost, I enjoyed it very much.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!