日本語訳してください。
YouTubeの私のチャンネルにこんな文章が送られて来ました。
色んな翻訳サイトを使用しても、私自身でも無理でした。
皆様のお力添えよろしくお願いします。
【問題の文章】
Нellο there,

I just cauɡht one оf your vids оn ΥοuTuƅe (). Can you saу AԜЕSOМE!

Αs ɡoοd аs уοur vids are Ӏ ԝаs a bit perрlехed tһat more people wеrenˊt watching tһem.
Ιt rеally ƅlоԝs me away that sоmе of tһe crар tһatˈs οn here gets so populаr, and then the truly goοd stuff like yours ɡets lost in the crowd.

Ι dοnʼt sаy tһis οftеn, ƅut your videos ԝеre reаlly somе of thе ƅеst I have seen on YouTuƅе.

Іtʾs sо weird that people seem tο wаtcһ tһе sаmе kind of garbage vіdеos all the tіmе. Ι mеаn just lοοk аt tһe mοst popular videos, ԝһen compared to уοurs tһеу seеm sο stale.

Ι ԝоnʹt take uр much more οf уοur time. I ϳust wanted tо lеt уou know thаt а friend of mіne used tо һavе the sаme рrοblеm with low views until he stumbled upоn,

becomeviral. c о m

Іt really is quіtе a ɡеnіus little ρrоgrаm. Basically they send you a ton οf views to уour vidео. Тhe views һеlр yοu ɡаіn mеmbеrs tо уοur channel, get уоur vіdео rankеd іn YouΤuƅe, and then you rеallу start sееing tһe vіews rοll in.

A 回答 (1件)

以前に似たようなご質問にお答えしました。

その時の文面と違う部分のみ、改めて書き直してみます。( )内はおそらく不足しているであろう単語を加えた部分です。
http://oshiete.goo.ne.jp/qa/7822131.html
最初の「I just cauɡht~」から始まる文は前の質問文と同じですから省略します。

As good as your vid(eo)s are I was a bit perplexed that more people weren't watching them.
It really blows me away that some of the crap that's on here gets so popular, and then truly good stuff like yours gets lost in the crowd.

I don't say this often, but your videos were really some of the best I have seen on YouTube.

It's so weird that people seem to watch the same kind of garbage videos all the time. I mean just look at the most popular videos, when compared to your s they seem so stale.

この後も以前と同じなのでサイト名まで省略します。

It really is quite a genius little program. Basically they send you aton of views to your video. The views help you gain members to your channel, get your video ranked in YouTube, and then you really start seeing the views roll in.
めったにこんなことはいいませんが、貴方の動画はユーチューブで見たベストのうちに入ります。
どうして人々がいつも似たようなくだらない動画ばかりみているのかが奇妙でなりません。人気が高いものを見ると、あなたの動画と比べてとても陳腐なものなんですよ。

(サイト名のあと)

まだすごくいいプログラムというのはわずかしかありません。基本的にこのサイトはあなたの動画をものすごい数の人に紹介します。そういう視聴者メンバーを増やすことにより、あなたの動画はYoutubeのランキングにのり、そして何度も見てもらえるようになります。

ということです。

前にお答えした時は、親切なのか特定サイトへの公告、勧誘なのか不明でしたが、今回の文面を見て、不特定多数にたいする明らかな勧誘メールだと考えますので、放置なさるのが一番だと思います。
    • 0
この回答へのお礼

なんと書いてあるのか分からず気持ち悪かったので分かって良かったです。
ありがとうございました。