アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

愛してるハーフの女性に告白をしました。何となく意味は解るのですが、得意な方に英訳をお願いしたいです。
何卒宜しくお願い致します。

Hi! I just got home ' I was speechless with your message. I was surprise too I never felt so special just like this so thank you! Thank you for loving me, for taking care of me, for respecting me.. I don't know how to pay you back ' how I wish I can make you feel that you are special to me too. I don't know what did I do to deserve your love but I was so thankful to God that he gave you to me.. I would like to know about you more.. & I am so excited for what is coming in ahead of us.. I feel so proud having you beside me

A 回答 (2件)

少し意訳気味に訳しましたが、参考までに。

<訳>
ハイ! 今家に着いたとこ。"メッセージを読んで言葉を失ったわ。とても驚いたわ、こんな風な特別な気持ちになったのは初めて、ありがとう! 
 愛してくれてありがとう、私のことを気にかけてくれてありがとう、尊敬してくれてありがとう... どう返したらいいのかしら、私にとっても、あなたが特別な存在だということを伝えたいのだけれど。神様に感謝します、私はあなたに愛されるために何をしたわけでもないのに、あなたを愛を私にくださりました。
 もっとあなたのことを知りたい...そして私たちの今後がとっても楽しみ.. あたなの愛を得ることができたことを誇りに思います。
    • 0
この回答へのお礼

thank you so much!

最初のところだけ読むと、そんな事考えた事も無かったのでビックリ仰天、……後は読みませんがいわゆる「良いお友達で居ましょうね」でアウト。

• 0