どなたか下記の英文を和訳して頂けますか?
*翻訳サイトを、使わない、翻訳を、お願いします。

Introducing Cheddar Cheese Pretzel Sandwitches,another prwetzel innovation from Snyder's of Hanover.Our pretzel sandwitches aremade with tangy,real chedder cheese sandwitched between two SSnyder's of Hanover Pretzel Snaps.They're a delisious nutritious snack perfect for on-the-go kids and busy adults.Also try Snyder's of Hanover's Peanut Butter Pretzel Sandwitches!

One taste and we think you'll agree.
Nobody makes bakery pretzels like Snyder's of Hanover.

INGREDIENTS:Unbleached wheat flour,water,vegetable oil,cheddar cheese,butter,salt,yeast etc.
Allergy Information:Processed on equipment that processes peanut butter.
Prepared by SNYDER'SOF HANOVER INC.
HANOVER,PRENNSYLVANIA,USA

A 回答 (2件)

ここまでタイプミスが多いと、翻訳に回す事もできません。

アメリカの食品でおいしい物は、スーパーマーケットでは手に入らない!
で、これ、おいしかったんですか?
    • 0

Introducing Cheddar Cheese Pretzel Sandwitches, another pretzel innovation from Snyder's of Hanover.

SNYDER'S OF HANOVER社の新作プレッツェル,チェダーチーズ・プレッツェル・サンドのご紹介

Our pretzel sandwitches are made with tangy, real chedder cheese sandwitched between two Snyder's of Hanover Pretzel Snaps.
当社のプレッツェル・サンドは自慢のプレッツェルスナップに苦みのある本物のチェダーチーズをサンドしましております.
They're a delisious nutritious snack perfect for on-the-go kids and busy adults.
美味しく,栄養価が高いので,遊び盛りのお子様から忙しい大人の方へぴったりのお菓子です.
Also try Snyder's of Hanover's Peanut Butter Pretzel Sandwitches!
当社のピーナツバター・プレッツェル・サンドもお試しください.
One taste and we think you'll agree.
一度召し上がっていただければ,きっと納得していただけるはずです.
Nobody makes bakery pretzels like Snyder's of Hanover.
当社のプレッツェルにかなうプレッツェルは世界中どこにもございません.
INGREDIENTS: Unbleached wheat flour, water, vegetable oil, cheddar cheese, butter, salt, yeast etc.
内容:無漂白小麦粉・水・植物油・チェダーチーズ・バター・塩・酵母・他
Allergy Information: Processed on equipment that processes peanut butter.
アレルギーに関して:ピーナツバター製造の機材を使用しています.
Prepared by SNYDER'S OF HANOVER INC.
スナイダーズ・オブ・ハノーバー社
HANOVER, PRENNSYLVANIA, USA
合衆国・ペンシルバニア州・ハノーバ

くわせろー!!!!
    • 0