(1)Where is the woman being transferred to?

(2)Who does the man say can provide the woman with all the information she needs?

(3)Why does the woman know the city so well?

(4)How many players were involved in the trade altogether?

(5)How old was Nelson when he began his major league career?

(6)What was Nelson's record this past season?

上記の日本語訳を教えて下さい!

A 回答 (1件)

> (1) Where is the woman being transferred to?

移送された女はどこにいるか?

> (2) Who does the man say can provide the woman with all the information she needs?

その男は、その女に必要な情報を与えることが出来るのはだれであると言っているのか。

* does the man say の部分は挿入部分。だから、Who can provide the woman ... と読む。

> (3) Why does the woman know the city so well?

その女がその町をそんなによく知っているのはどうしてだ。

> (4) How many players were involved in the trade altogether?

その取り引きには何人が関係しているんだ?

> (5) How old was Nelson when he began his major league career?

ネルソンがメジャーリーガーの選手になったのは何歳の時だ?

> (6) What was Nelson's record this past season?

今シーズンのネルソンの成績はどうだ?
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!
助かりました(>_<)