牛、豚、鶏、どれか一つ食べられなくなるとしたら?

料理中にテンポの早い音楽を聴くと、料理そっちのけで踊りたくなる。

A 回答 (3件)

ネイティブはこう言います。



I hear music with a quick tempo while I am cooking, I feel like dancing and forgetting about cooking.
    • good
    • 1

If I listen to up-tempo songs while cooking, I feel like starting

to dance, forgetting about cooking.
    • good
    • 0

I always cannot help myself from dancing if I hear music with a good beat while I'm cooking. I don't care cooking anymore.



とか。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!