一回も披露したことのない豆知識

1.She lost a lot of weight last summer. She is very smart now.
2.Cinnamon buns are very good smell.
3.I have a car, so I can go somewhere.
4.I learned many things in your class except English.
5.How did you get here? I rode my car.

それぞれ訂正教えてください

A 回答 (3件)

5. How did you get here? By car.

    • good
    • 0

1.She lost a lot of weight last summer. She is very slender now.


slenderのところslimも可。痩せこけているならskinny
2.Cinnamon buns have a very good smell.
Cinnamon buns smell very good.
3.I have a car, so I can go anywhere.
I've got a car, so I can go everywhere.
出題者の意図はanywhereでしょうが、everywhereも可
4.I learned many things in your class except for English.
5. How did you get here? I drove my car.
    • good
    • 0

1.She lost a lot of weight last summer. She is very slender/slim now.



2.Cinnamon buns smell very good.

3.I have a car, so I can go anywhere.

4.I learned many things in your class except for English.

5.How did you get here? By my car.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!