プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

Your account has been blocked for infringing the Terms&Conditions and the device has been removed.

It won't be unblocked, if you are not satisfied you can get a refund and find another app that better suits your needs. If you're interested let me know  the Google order number/

和訳で何と言ってるのでしょうか。宜しくお願いします。

A 回答 (1件)

あなたのアカウントは規約を侵害した事によりブロックされ、デバイスは取り除かれました。

ブロックは解除されることはありません。もしご満足いただけないのであれば、払い戻しをし、あなたのニーズにより適した他のアプリを探すことができます。もし興味があればgoogleオーダーナンバーをお知らせください。
    • 0
この回答へのお礼

お礼が遅くなりました。

大変参考になりました。有難うございました。