【大喜利】【投稿~9/18】 おとぎ話『桃太郎』の知られざるエピソード

私は外見(容姿)は(人の)気にしないけど、性格は気にする。
butを使用して頂ければありがたいです。

A 回答 (4件)

I don't care about what they look but I do what they are.

    • good
    • 1

As far as I'm concerned, appearance doesn't matter but personalit

    • good
    • 0

Looks are'nt everything but personality is a big issue for me.

    • good
    • 0

I am not concerned with appearance but with character.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!