アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

Although I was very focused and felt I knew where I wanted to go
and what I wanted to do, I was still quite nervous about going solo.
I really missed having my brothers with me, both offstage and on. I
was usually petrified before I went onstage, and although I was able
to control my nerves so that they didn't show in my voice, this was
the period when I really grew to hate performing.

出典:Andy Williams "Moon River and Me" P78
   My brothersはウィリアムブラザーズ

A 回答 (2件)

my nerves

ウィリアムブラザーズとしてではなく、ソロで歌うことの寂しさ悲しさ孤独感など
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

私はとても集中していたし、自分がどこに行って何がしたいか分かっていると思っていたけれど、一人で行くのはやっぱりとても不安だった。

ステージの外でも上でも、兄弟たちが一緒にいてくれないことをとても残念に思った。私は、ステージに上がる前にはいつも固まってしまい、緊張をコントロールしてそれ(緊張)が声に出ないようにはできていたけれど、その頃は、ステージに上がることが本当に嫌になっていった時期だった。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。
theyはnervesなのですね。