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In 2005,Kentucky Fried Chicken(KFC)-of all places-conducted a comprehensive study of personality . Using KFC customers as subjects and different barbecue sauces as test factors, KFC’s research revealed a direct link between flavor preference and personality. For example, people who prefer the sweet and tangy Honey BBQ sauce are “winners who do not accept defeat and have little tolerance for other’s foolishness”. Customers who choose the hotter Sweet and Spicy sauce, on the other hand, are outgoing, flamboyant people who enjoy taking risking put exciting new experiences at work, at play, and in romance.
Although we perhaps shouldn’t take KFC’s findings too seriously-it is, after all, a commercial come-on-the results coincide with a well-known fact in psychological circles: that our personal preferences tell us a lot about who we really are. This is backed up by a recent study led by Professor Adrian North of Scotland. Researchers asked 36,000 men and women of all ages from all over the world to rate different musical styles. Then the subjects took detailed personality tests. Jazz fans proved to be creative, sociable, and verbally gifted, classical music buffs were thoughtful and quiet, and country music lovers were diligent, friendly, and dependable. The big surprise was heavy metal fans. While the conventional stereotype sees them as dangerous to themselves and society, North’s study found them to be gentle and “quite delicate.”
As Psychology Today puts it: “We consume books, music, and visual art primarily to fulfill the internal emotional needs that are visual fundamental to our personalities. But we also make such choices based on a desire to crave out identities. But we also make such choices based on a desire to carve out identities for ourselves-to articulate the stories of our lives. By the same token we look for those stories in others….and intuitively feel that we can judge others by their tastes. Unfortunately, those judgments are often wrong”

A 回答 (1件)

2005年にーあらゆる場所のーケンタッキー・フライド・チキン(KFC)は、個性の包括的な研究を行いました。

被験者としてKFCの顧客を、テスト要素として異なるバーベキューソースを使って、KFCの研究は、味の好みと個性の間に直接的なつながりがあることを明らかにしました。たとえば、甘くてつんとくるハニー・バーベキューソースを好む人々は、「敗北を受け入れず、他人の愚かさに対してもほとんど寛容さを持たない勝ち組の人たち」です。他方、より辛味の強いスイート・スパイシー・ソースを選ぶ顧客は、仕事、遊び、ロマンスに刺激的な新しい経験の危険を冒すことを楽しむ、外向的で、派手な人々です。

我々は、おそらくあまりまじめにKFCの調査結果を受け入れるべきではないけれど-それは、結局、商業ベースの簡単な結果が、「我々の個人の好みが、我々の本質について多くを語る」という、心理学の仲間内でよく知られている事実と一致するのです。スコットランドのエイドリアン・ノース教授によって導かれた最近の研究によって、これは裏付けられています。研究者は、世界中のあらゆる年齢の36,000人の男性と女性に異なる音楽のスタイルを評価するよう依頼しました。それから、被験者は詳細な性格検査を受けました。ジャズのファンは創造的で、社交的で、言葉の才能に恵まれている、クラシック音楽通は、思索的で物静か、カントリー・ミュージック愛好家は、勤勉で、親しみやすくて、信頼できると証明されました。思いもかけないことは、ヘビーメタル・ファンでした。従来の固定観念が、彼らを彼ら自身にとっても社会にとっても危険であると見なしているけれど、ノースの研究では、彼らが穏やかで「全く繊細である」とわかりました。

サイコロジー・トゥデイが述べているように:「我々は、我々の個性の目に見える基礎である内面的感情の欲求を主として満たすために、本、音楽、ビジュアル・アートを消費します。しかし、我々は、また、我々の人生の物語をはっきりと表現するために、自らのアイデンティティを表明したいと言う願望に基づいてそのような選択をします。さらに、我々は他人の中にそれらの物語を探します … そして、直観的に、我々が他人を彼らの好みで判断することができると感じるのです。残念なことに、それらの判断は、しばしば間違っています」

☆最後あたりの
But we also make such choices based on a desire to crave out identities.
But we also make such choices based on a desire to carve out identities for ourselves-to articulate the stories of our lives.
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