プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

高校の擬似関係代名詞の英訳を教えてください

1女性は男性が持つ権利と同じ権利を持つべきだろうか
2わたしたちが食べている玉ねぎの部分は実際は球根でです。
 それは園芸家がユリのような花を得るために植えるのと同じ部分です。
3学生によくあることだが、彼は持ち金を全部使ってしまう
 As is often the case wiith students,・・・・
4飛行機のおかげで、私たちが行けない所はほとんどない
Thanks to planes、there is・・・
5幸せを願わない人がいるだろうか
Who is there but hope・・・・
6こういうわけで私たちは素晴らしい芸術作品を見なければならないのだ
 This is why we have to・・・・・

よろしくお願いします
英文は私が考えたものです。わからないので教えてください

A 回答 (3件)

Should women have the same rights as men have?

The part of the onion that we eat is actually a bulb.

それは園芸家がユリのような花を得るために植えるのと同じ部分です。
It is the same part as the part that horticulturalists plant to grow flowers like lily.

3学生によくあることだが、彼は持ち金を全部使ってしまう (傾向にある、と言った方が
 いいです)
As is often the case with most students, they tend to spend everything they have.

4, 飛行機のおかげで、私たちが行けない所はほとんどない
Thanks to airplanes、there is not a place we can't go.

5. 幸せを願わない人がいるだろうか (あなたの出だしが正解です)
Who would not wish for happiness?

6こういうわけで私たちは素晴らしい芸術作品を見なければならないのだ (have toよりも
 need to のほうがいいです)
 This is why we need to see great works of art.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました

#1です。

訂正です。

As often is the case with students, he spends all the money he has.

と訂正します。申し訳ありません。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました

Should women have the same rights as men?

We eat the bulb part of onions,
which florists plant to propagate lilies.

Often students spend all the money (s)he has.

4, 飛行機のおかげで、私たちが行けない所はほとんどない
Thanks to planes、we can go to almost anywhere.

5. 幸せを願わない人がいるだろうか
I wonder if there are those who do not wish happiness.

6こういうわけで私たちは素晴らしい芸術作品を見なければならないのだ
 This is why we have to see great works of art.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました