プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

「私は自分の子供達に私が歩んだ道を歩んで欲しくない」

この文を英訳してもらえるとうれしいです。

A 回答 (3件)

I don't want my children to follow the same path as I had.

    • good
    • 1

I don't want my children to go down my path.

    • good
    • 0

I wish my children follow the different path with witch I lived.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!