プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

至急お願いします。
1分間以上のスピーチをしなければいけないのですが、英語が苦手なため、以下の文を英訳していただきたいです!

【私の趣味】
私の趣味は、映画をみることです。
私はmarvel作品をよく観ます。
中でも、『アイアンマン』シリーズが1番好きです。主人公は、ロバートダウニーJr.演じるトニー・スタークです。
彼は偉大な発明家だった父ハワード・スタークの遺産によって大富豪となりますが、人質となった戦地で、自社製の武器による被害が一般市民にまで及んでいる現実を目の当たりにしたことをきっかけに、膨大な財産と発明の才能を、人を救うために使うことを決意します。そして、自ら開発したパワードスーツを装着してアイアンマンとなり、世界平和のために戦います。私は、世界平和の為に戦うアイアンマンがとてもかっこいいとおもいます。皆さんも、ぜひ見てみてください。最後に、皆さんのオススメの映画があれば教えてください。ありがとうございました。

少し長くなってしまいましたが、大至急よろしくお願いいたします。

A 回答 (1件)

I love watching movie. I often watch marvel movie. My best one is "Iron man"series.The hero is Tonny Stark .The actor who play it is Robert Dawni .In the movie,he become a very rich man because of the propaty left by his father, Haword Stark who was a great inventor. But he aware the fact that their inhouse product ”weapon” cause the damage to general citizen. Then he decide that he will use the money and ability to rescue them. and he puts on the powerd suit he invented himself to keep the peaceful world. He becomes an iron man at last. He fights for peaceful world. I think he is so cool! That's why I reccomend you this movie.

And I want you to tell me your favorite one. Thank you for listening my poor English.
でどうでしょう。登場人物などのスペルはわかりませんのでテキトーです。
    • 3