電子書籍の厳選無料作品が豊富!

日本文を英語にしなさい。

1. この本は明日までに図書館に返さなければならない。
( This book で始めること )

2. このリンゴを一緒に食べない?

3. 以前は、海外旅行は楽しいものであったが、
今ではストレスが多くて、危険になることさえある。

教えてください。

A 回答 (3件)

タイプミスがありました。

お詫びして訂正致します。

1. This book must be returned to the library by tomorrow.

2. Shall we eat this apple together?

3. Overseas trips used to be fun previously, but they are full of stress and even might be dangerous nowadays.
    • good
    • 3
この回答へのお礼

有難う御座いました。
助かりました

お礼日時:2014/06/10 22:32

1. この本は明日までに図書館に返さなければならない。


( This book で始めること )
This book must be returned to the library by tomorrow.

2. このリンゴを一緒に食べない?
Let's eat these apples, shall we?
Let's eat this apple, shall we?
日本語は単数複数はっきりしませんので両方あり得ます。

3. 以前は、海外旅行は楽しいものであったが、今ではストレスが多くて、危険になることさえある。
To me, traveling abroad was just fun, but these days it is frustrating and I even feel danger in it.

以上でいかがでしょうか?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

有難う御座いました

お礼日時:2014/06/10 22:32

1. This book must be returned by tomorrow.



2. Shall we eat this apple together?

3. Overseas trips used to be fun previously, but they are full of stress and even might be dangerous nowadays.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!