最速怪談選手権

わたしは沢山傷ついたぶん幸せになれる
どなたか英語に訳して頂けませんか?

  • 画像を添付する (ファイルサイズ:10MB以内、ファイル形式:JPG/GIF/PNG)
  • 今の自分の気分スタンプを選ぼう!
あと4000文字

A 回答 (5件)

The more I'm hurt, the more I'll be happy someday.


とか
    • good
    • 1

I can find happiness in the same measure as the pain I’ve endured

    • good
    • 0

I can be happy only to the extent that I have been hurt a lot.

    • good
    • 1

I will be able to be happy as much as I have been hurt in the pas

t.
    • good
    • 0

I can be happy because I have been hurt a lot

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています


このQ&Aを見た人がよく見るQ&A